Sep 29, 2007

Iftar Jamai’e @ BIC

Iftar jamai’e di BIC telah diadakan pada hari Ahad, 23/9 yang lalu. Majlis tersebut telah mengumpulkan tenaga-tenaga penggerak BIC dengan guru-guru “jQaf” sekitar Bintulu. “Significant”nya program tersebut adalah untuk memperkenalkan BIC kepada “resources” yang baru bagi memastikan BIC akan terus subur, menaburkan bakti kepada masyarakat.

Diharapkan dengan strategi BIC untuk membuka ruangnya kepada lebih ramai tenaga penggerak, maka BIC akan mampu mencapai tahap yang lebih jauh lagi.


Pihak BIC mengharapkan agar semua pihak tampil untuk bersama-sama BIC dalam melaksanakan kerja dakwah yang memerlukan kepada bukan sedikit pengorbanan dari semua.

Bersama-samalah kita memohon bantuan dari Allah agar diberikan kekuatan serta keikhlasan kepada kita untuk berbakti, sehingga terasa manisnya keimanan serta pengorbanan yang dicurahkan, sebagai perniagaan dengan Allah agar diberikan perlepasan dari azab yang pedih.

61: 10. O you who believe! shall I lead you to a merchandise which may deliver you from a painful chastisement?


61: 11. You shall believe in Allah and His Messenger, and struggle hard in Allah's way with your property and your lives; that is better for you, did you but know!

0 Komen:

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons