Oct 23, 2008

RAMAH TAMAH AIDILFITRI BIC MERIAH

Suasana sekitar program " Ramah Tamah Aidilfitri BIC "

Hj Jaafar turut serta memeriahkan suasana ramah tamah Aidilfitri BIC.
Hj Jaafar baru sahaja menjalani pembedahan tulang belakang,
lihat talipinggang yang dipakai.


Pada 19 Oktober / 19 Syawal 1429H bersamaan hari Ahad, BIC telah berjaya menganjurkan program ramah tamah Aidilfitri bersama - sama dengan keluarga pelajar-pelajar BIC dan masyarakat Kidurong. Kehadiran di anggarkan seramai 200 orang benar-benar mencapai sasaran pihak penganjur.

Antara pengisian sepanjang program ini berlangsung ialah bacaan Yassin dan tahlil, ucapan alu-aluan pengerusi BIC, tazkirah yang disampaikan oleh Ustaz Abd Halim selaku penasihat BIC dan penerangan tentang peranan BIC dan tayangan aktiviti-aktiviti BIC yang telah dianjurkan.

Pihak pengurusan BIC yang mengendalikan program ini amat berterima kasih kepada semua ibubapa yang telah sudi hadir untuk bersama - sama memeriahkan program ini dan bersuai kenal di dalam memastikan aktiviti dakwah dapat dikongsi bersama. Mudah-mudahan program seumpama ini akan dapat diteruskan untuk masa akan datang.

Kepada semua yang membekalkan makanan dengan pelbagai aneka makanan dari pelbagai negeri benar-benar menarik perhatian para pengunjung, pihak kami mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih.

Akhirnya, saya mewakili pihak pengurusan BIC memohon kemaafan di atas segala kekurangan dan kesilapan semasa majlis ini dijalankan dan aktiviti lain yang pernah diadakan di BIC.

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Ust Ibrahim
Pengerusi
Bintulu Iqra' Center
Kidurong

Sahabat BIC bersama dengan akhi Faiz Sahri, salah seorang aktivis dakwah di Bintulu

Akhi Syahrizal menikmati jamuan bersama rakan-rakan

Akhi Firdaus bersama - sama dengan adik-adik UPM

Ibu-ibu juga turut serta bersama - sama memeriahkan program BIC

0 Komen:

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons