Mar 24, 2009

KURSUS UMRAH DAN HAJI SIRI 3

Masjid Assyakirin, masjid bahagian Bintulu

Ust Lofti bersama pengerusi Masjid Assyakirin, Tuan Haji Bakeri

Program mingguan BIC pada minggu ini ialah kursus umrah dan haji siri ke 3. Alhamdulillah peserta masih konsisten untuk mengikuti siri-siri kursus yang dianjurkan oleh BIC dan Masjid Assyakirin. Setakat yang dimaklumkan, bilangan jamaah Bintulu yang akan mengerjakan umrah pada bulan jun ini ialah seramai 35 orang. Walaupun ada permintaan dari rakan-rakan, namun pengendali umrah tidak mampu untuk memenuhi permintaan daripada rakan-rakan. Harap mereka bersabar, Insyaallah, jika diizinkan untuk masa akan datang kita buka seat dengan lebih banyak lagi.

BIC membuat program begini bukan niat untuk mencari keuntungan, jangan salah faham, kita hanya membuat kebajikan dengan kemahiran yang kita ada. Jika ada keuntungan dari program ini, kita akan salurkan ke dalam tabung BIC untuk membina Surau al-Azhar Ulu Kota di Pakan.

Pihak BIC mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Tuan Haji Abd Ghani bin Harun di atas pengendalian program ini. Tidak dilupakan juga kepada tajaan makanan minggu ini oleh Tuan Haji Nasrun dan Kak Min. Kepada pengerusi Masjid Assyakirin, Tuan Haji Bakri jutaan terima kasih di atas kebenaran menggunakan ruang masjid sebagai tempat kursus.

Di bawah ini gambar-gambar yang diambil semasa siri kursus umrah dan haji siri 3.


0 Komen:

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons