Mar 2, 2009

KURSUS UMRAH DAN HAJI

Ust Solehuddin sedang menyampaikan kursus Umrah dan Haji
bertempat di dewan Masjid Assyakirin

Alhamdulillah, BIC telah berjaya menganjurkan Kursus Umrah dan Haji bertempat di Masjid Assyakirin. Kursus ini diadakan sebanyak 2 siri yang disampaikan oleh Ust Solehuddin Abu Samah.

Insyaallah, BIC akan mengadakan Umrah dan Ziarah pada 27 Mei - 14 Jun 2009. Namun demikian pihak kami memohon maaf kepada sahabat2 yang tertanya2 mengenai kekosongan tempat untuk bersama kami pada tarikh tersebut. Tempat yang diperuntukkan kepada BIC hanya 40 tempat sahaja.

Pihak BIC mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada Tuan Haji Abd Ghani dan Abang Mat seisi keluarga kerana kesungguhan mereka bagi menjayakan program tersebut.

Insyaallah, kami di pihak BIC memulakan umrah dan ziarah pada kali ini sebagai percubaan pertama aktiviti jaulah ke luar negara, kalau ada sambutan, pihak kami akan menganjurkan pada masa akan datang.

Di bawah ini dipaparkan foto2 yang sempat diuplod untuk tatapan bersama.

Anak2 juga bersemangat mengikuti kursus ini sehingga terpaksa
duduk di lantai kerana kekurangan kerusi.


Wajah2 yang tidak sabar untuk bertemu dengan kaabah.

Para muslimat juga tidak ketinggalan mengikuti siri kursus ini

Ada sesuatu yang menarik perhatian Tuan Haji Karim ttg kursus
yang disampaikan oleh Ustaz Salehuddin Abu Samah.

Memang tidak disangka, ramai juga orang yang berminat untuk bersama2 BIC di dalam pengembaraan ke Bumi Anbiya'. Mudah2an niat dan hajat para jamaah akan termakbul dan akan dipermudahkan segala urusan, Insyaallah.


0 Komen:

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons