Jul 21, 2009

Majlis kesyukuran BIC

Keceriaan jelas kelihatan diwajah pengantin.
Dari kiri Ust Sardi, Azizi dan Azraie bersama pasangan masing-masing

Pengantin yang diraikan

Ust Salahudin Bakar bersama Isteri dan Ibu

Bintulu Iqra' Center telah berjaya mengadakan majlis kesyukuran sempena perpindahan ahli BIC iaitu Ustaz Abd Halim ke rumah baru dan meraikan ahli-ahli BIC yang telah melangsungkan perkahwinan pada cuti persekolahan yang lepas. Majlis tersebut telah diadakan pada pagi Sabtu bersamaan 18 Julai 2009. Kehadiran tetamu terdiri daripada sahabat - sahabat dan kenalan dakwah.

Sebelum itu, ahli BIC telah bergotong royong untuk memasak hidangan yang akan disajikan untuk santapan para tetamu. Kerja gotong royong telah diadakan bermula petang Jumaat sehingga larut malam. Kerjasama yang ditunjukkan oleh ahli BIC amat mantap sekali, untuk memastikan kelancaran dan kejayaan penganjuran majlis tersebut.

Kehadiran para pengantin untuk berkenalan dengan rakan-rakan BIC amat perlu untuk memantapkan ukhuwah agar mereka dapat bersuai kenal di antara satu sama lain. Antara pengantin - pengantin yang dimaksudkan ialah Saudara Nor Azizi Azizan ( MLNG ), Cikgu Mohd Azrani Daud ( Guru SK Tg Batu ), Ustaz Salahudin Bakar ( Guru SK Kg Nyalau ) dan Ustaz Mohd Sardi Ismail ( Guru SK Tg Batu ).

Moga-moga program begini akan diteruskan pada masa akan datang, Insyallah. Pihak BIC mengucapkan jazakumullahkhukhairan khathiran kepada tuan rumah, Ustaz Abd Halim yang telah sudi meminjamkan rumah dan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang bertungkus lumus menjayakan majlis tersebut.

0 Komen:

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons