Nov 16, 2009

Gambar : Rempuhan kereta di Taman Angsana

Takziah kepada Ustaz Sardi dan Saudara Hafiz di atas musibah yang menimpa mereka tempohari. Peristiwa ini berlaku pada 14 Nov 2009 sekitar jam 9.45 malam di Taman Angsana. Sebuah kereta Kancil yang dipandu oleh seorang pemuda di dalam lingkungan usia awal 20-an telah merempuh 3 buah kereta kepunyaan sahabat kita iaitu kereta Ustaz Sardi, Hafiz dan Cikgu Rosmah.

Akibat perlanggaran tersebut, kereta kancil yang melanggar telah terbalik ( tayar kat atas ). Rakan-rakan AMAL Sarawak berusaha membantu pemandu tersebut. Namun kekesalan yang timbul dalam pihak kami sedang leka melihat kerosakan kereta yang dialami oleh Myvi Hafiz, pemuda itu telah melarikan diri.

Mujur pada keesokan harinya, pemuda tersebut telah ditemui tidak jauh dari tempat kejadian. Pihak mangsa ( Ustaz Sardi & Hafiez ) telah berunding dengan pemuda itu untuk menyelesaikan permalahan yang timbul. Difahamkan pihak keluarga bersedia untuk membantu sahabat-sahabat kita ini untuk membaiki kereta mereka.

Pihak BIC mengucapkan takziah kepada sahabat yang terlibat, mudah-mudahan mereka akan tabah dan dikurniakan dengan kesabaran di dalam menempuh ujian yang sedang menimpa kini.


1 Komen:

Mekanik Kereta said...

ujian dari tuhan membuatkan kita lebih tabah!

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons