Oct 11, 2010

Majlis Mahabbah Aidilfitri BIC 2010

Banner program MABIC 2010 ( MAB 10101010 )

Antara saf kerja muslimin yang menjayakan MABIC 101010

10 Okt 2010 - BIC, Yayasan AMAL Malaysia dan MACMA berjaya mengadakan Majlis Mahabbah Aidilfitri 1431H/2010 di rumah rehat Lembaga Pelabuhan Bintulu di Kidurong. Majlis bermula jam 10 pagi itu dengan dihadiri oleh rakan-rakan, NGO, pertubuhan , jabatan dan agensi kerajaan dan swasta.

Objektif majlis ini diadakan ialah untuk memperlihatkan kebersamaan dan kesatuan dengan agensi-agensi yang turut serta dan berminat di dalam menjalankan kerja-kerja dakwah dan kebajikan. Selain itu juga bagi pihak BIC dan YAM juga ingin mengucapkan penghargaan yang tidak terhingga kepada pihak - pihak yang memberi sokongan dan sumbangan kepada BIC dan YAM di dalam menjalankan kerja-kerja kebajikan ini.

Moga-moga dengan pengajuran program dan aktiviti ini, pihak BIC dan YAM akan mengandakan usaha untuk memberikan sumbangan dan bakti kepada masyarakat selaras dengan objektif penubuhan BIC. Kepada mana-mana pihak yang ingin memberi sumbangan kepada pihak BIC dan YAM untuk disalurkan kepada mereka yang memerlukan amat-amat di alu-alukan.

Ustaz Ahmad Asraf sedang membacakan doa

Ucapan dari wakil penasihat BIC & YAM

Kehadiran jemputan

Sumbangan kepada Masjid Assyakirin

Penyampaian duit raya kepada anak-anak

Jemputan makan untuk VIP

LE mengambil kesempatan juga membuka gerai jualan

Untuk lihat foto sila klik di sini : Klik !!

0 Komen:

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons